top of page

Topp 5 mest lÀsta i 2020

Uppdaterat: 8 maj 2021

Vi blickar tillbaka till nÄgra av de mest lÀsta inlÀggen i 2020. Blod (efter nÄgra av oss inklusive skribenten kraschade), mycket svett vare sig pÄ Zwift eller dÀr ute, och tÄrar som tyvÀrr blev en alltför vanlig del av vardagen för mÄnga under pandemin.


Adams bortgÄng berörde oss djupt, vÄra hjÀrtan, böner och positiva tankar Àr med honom och hans familj. Samtidigt öppnade han pÄ nytt vÄra ögon och hjÀlpte oss pÄ sitt sÀtt att fatta flera beslut. (LÀs hela artikel hÀr)


Jens Lindahl sprÀnger grÀnserna och visar var skÄpet ska stÄ. En cyklist som fÄ, han Ästadkom fantastiska prestationer utan varken sponsorer eller uppmÀrksamhet. Varför?

Är synen pĂ„ hur en cyklist ska vara eller se ut sĂ„ snĂ€v och förĂ„ldrad i vĂ„rt land?

Vi fÄr veta mer i denna exklusiva intervju som utmanar Cykelsverige. (LÀs hela hÀr).


3. Jag ger inte upp!

Arijola Delija cyklar för vÀlgörenhetsorganisationen Aja Baja Cancer och alla barn som önskar sig de kunde cykla och som behöver vÄrt stöd för ett bÀttre liv. Tiden Àr inne, imorgon Àr endast en möjlighet, vÄra val hÀr och nu rÀknas! (LÀs hela).


4. XL Biking MTB - Dagbok av en nybörjare.

Herre min skapare, vad har jag gett mig in pÄ nu? SÄ tÀnkte jag första gÄngen jag cyklade MTB "pÄ riktigt". Jag ser mig sjÀlv fortfarande som nybörjare, men jÀklar vad skönt det Àr att kÀnna friheten Àven nÀr jag inte orkar cykla upp alla backar... Följ min resa hÀr.


Marie Pellas satsar stort och visar att en hĂ„llbar framtid Ă€r möjlig om alla bidrar med sin liten del. Vad handlar det om egentligen? Är regeringen seriös om frĂ„gan? Vad sĂ€gs om infrastrukturen - Ă€r vi i mĂ„l? Marie berĂ€ttar och utmanar! (LĂ€s hela)

 

Jag vill tacka alla tusentals nya lÀsare som klickade pÄ dessa artiklar och gav oss deras förtroende och glÀdjen att kunna inspirera nÄgon i 2020! Tack sÄ mycket! Tillsammans skapar vi en bÀttre cykelkultur! Hoppas ni förblir inspirerade under mellandagarna och kommer tillbaka nÀsta Är! Vi har en hel del roligt och spÀnnande pÄ gÄng, och det vore en Àra att ha er kvar! God fortsÀttning! Ebbe Silva

Grundare, XL Biking.

0 kommentarer

Senaste inlÀgg

Visa alla
bottom of page